sábado, 28 de enero de 2012

Chales: REVONTULI










La llana em va agradar tant que me la vaig comprar sense saber encara que em faria, els colors són tan bonics! La Roser només feia que dir-me que era ideal per a fer aquest patró i jo, molt obedient, li vaig fer cas.

Una única madeixa Crazy Zauberball Schokoladenseite però que m'en va faltar una mica per fer les últimes passades.


La lana me gustó tanto que me la compré sin saber lo que me haría, los colores son tan bonitos! Roser sólo hacía que repetirme que era ideal para hacer este patrón y yo, muy obediente, le hice caso.

Una sola madeja Crazy Zauberball Schokoladenseite pero me faltó un poco de lana para terminar las últimas vueltas.





Al matí surto al carrer amb una temperatura de 7º i posat al coll, dóna escalforeta molt agradable!


Por la mañana salgo a la calle con una temperatura de 7º y envuelto en el cuello, da un calorcillo muy agradable!

Feliz fin de semana a todas!







21 comentarios:

  1. ¡¡Qué bonita!!. Es preciosas y te ha quedado fenomenal. ¡Eres toda una 'artista'!. Me gusta muchíiiiiiiiiiiisimo. :)

    ResponderEliminar
  2. veus dona com t'ho deixa que era perfecta per fer aquest xal. I aquest post em recorda que jo encara no he fet les fotos per publicar-lo. Aixo de tenir fills que m'agafen la camara i no me la tornen es un pal, perque mai se on es.

    roser

    ResponderEliminar
  3. Qué bonitos colores, me encanta como te ha quedado. Un beso.

    ResponderEliminar
  4. Te ha quedado muy bonito, este tipo de lanas con cambios tan largos de color van muy bien para este tipo de patrones, Quedan muy lucidos.

    ResponderEliminar
  5. Me encanta!
    Colores preciosos. Besos!

    ResponderEliminar
  6. Te ha quedado precioso Montse,me encantan esos tonos,y se ve tan calentona!!
    besos

    ResponderEliminar
  7. I quina raò tenia la Roser, t´ha quedat preciós!!.
    El tinc a la llista però la gràcia es trobar una llana tan adient com aquesta.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  8. M'encanta la combinació de colors!! un dia hauràs de fer un curset per aprendre a fer cosetes amb la llana i deixar de costat el paper :) Ptons

    ResponderEliminar
  9. Es precios aquest chal o com es digui . La combinació de color molt escaient .veus com tenia raó la Roser.
    petons

    ResponderEliminar
  10. T'ha quedat magnific , la llana que has fet servir m'encanta

    Bon diumenge
    Anna

    ResponderEliminar
  11. Quins colors tant macos, son ideals per combinar amb la roba d'hivern. A mes el diseny és molt original! Ei i la model?? No ens oblidem de la model!! ;) T'ha quedat xulissima i ames molt adient per aquesta onada de fred que ens esta "abraçant".
    Que gaudeixis d'aquest diumenge.
    Petonets

    ResponderEliminar
  12. Què bonic Montse!!!!! I quins nom més estrany que té...

    Petons,

    ResponderEliminar
  13. es veritat.. t'ha quedat precios i el color es molt macu.... a mi la llana aquesta que va canviant de color m'encanta!!!
    petons
    carmen

    ResponderEliminar
  14. Montse, Tha quedat molt maca. Ahir vaig fer un curs a Barcelona amb el Quim Diaz. Estic contenta. A veure si ens veiem aviat.

    Un petonet guapa.

    Olga

    ResponderEliminar
  15. ¡Qué colores, Montse! ¡Me encanta cómo te ha quedado! ¿Y sólo una madeja? ¡Pues sí que ha cundido! ¿No? Besotes graaaandes ♥ :)

    ResponderEliminar
  16. T'ha quedat molt bonic, amb aquests colors càlids ja donen escalfor només de veure'l. T'anirà fantàstic per aquests dies de fred que tenim.
    Ptns. Mercè

    ResponderEliminar
  17. Roser tiene razón!! El Revontuli con esa lana hacen un maridaje perfecto. Felicitaciones!

    ResponderEliminar
  18. Qué patrón más simple y hermoso!

    ResponderEliminar
  19. Wow! Qué manitas!! Te ha quedado genial!

    ResponderEliminar