jueves, 6 de enero de 2011

Buenos deseos para 2011











Diferent a les altres tarjetes de Nadal, vaig fer servir paper De Luxe Stack de Toga. Quan el vaig veure m'en vaig enamorar, amb aquests colors tan suaus, nacarats, molt romàntics. Només plegat per la meitat, les puntes arrodonides, aquest detallet per donar-li un toc encara més nadalenc i unes paraules amb els millors desitjos per l'any nou n'hi habia prou. Ja tenia destinatària.


Diferente a las demás tarjetas navideñas, utilicé papel De Luxe Stack de Toga. En cuanto lo vi me enamoré de él, con estos colores tan suaves, nacarados, muy románticos. Sólo doblado por la mitad, las esquinas redondeadas, este detalle para darle ese toque aún más navideño y unas palabras con los mejores deseos para el año nuevo era suficiente. Ya tenía destinataria.





L'acompanyava un marcapàgines fet en un ganxet que m'estimo molt, heretat de la meva mare, amb numeració antiga, molt i molt prim. El fil llisca suau i ràpidament, dona gust treballar amb ell.


Le acompañaba un marcapáginas hecho con un ganchillo al que quiero muchísimo, heredado de mi madre, con numeración antigua, muy, muy fino. Con él el hilo se desliza suave y velozmente, da gusto trabajar con él.


L'ha rebut amb tanta il.lusió que m'ha emocionat. Moltes gràcies!


La recibió con tanta ilusión que me ha emocionado. Muchas gracias!


També desitjo que els Reis Mags hagin estat molt generosos amb vosaltres!

Y deseo que los Reyes Magos hayan sido muy generosos con todas vosotras!



11 comentarios:

  1. Montse, muy bonita la tarjeta y el marcapáginas, enhorabuena, espero que te hayan traido muchas cosas los Reyes. Un beso grande

    ResponderEliminar
  2. La targeta és preciosa, tens raó, no li cal res més. I el marcapàgines es molt i molt delicat, m'encanta!
    ptns!

    ResponderEliminar
  3. A mi m´agrada treballant amb eines que han sigut d´algú molt proper, en el meu cas son les agulles de fer mitja de la meva avia, es una sensació molt especial.

    ResponderEliminar
  4. No ens podem queixar de SS.MM. s'han portat tanbé com nosaltres tot l'any.
    Moltes gràcies pels teus comentaris. Estic segura que l'hi ha agradat molt porque com diu la meva mare "t'ha quedat molt fina" jejeje.
    Entenc l'estimació de les eines de la teva mare a mi em passa amb les de la meva iaia.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  5. la bellesa está en les coses sencilles. el marcapagines, no cal que digui res mes,d'un sol color i tant primet queda molt macu i fi. roser

    ResponderEliminar
  6. Un altre preciositat Montse!! i el marcapáginas es una monada, jo també n'he fet per regalar aquest Nadal!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  7. El punt de llibre es realment una preciositat i fet amb un fil tan fi li dona una categoria especial.

    Una abraçada , Anna

    ResponderEliminar
  8. Es una preciosidad la tarjeta muy fina y el marca páginas... de ensueño!!
    Besos

    ResponderEliminar
  9. Una preciositat... delicat i elegant, et felicito per tan bon gust!

    ResponderEliminar
  10. Hola Montse:

    Quin punt de llibre tan especial, les pertinences heretades d'aquells que estimem sempre són un tresor.

    Petons,

    Anna

    ResponderEliminar
  11. És molt maca, i com dius, especial i molt diferent.

    ResponderEliminar