martes, 10 de julio de 2012

Kal Color Affection






Lana: Wetterhoff Sivilla

Colores: gris, rosa, granate







Tinc una predilecció especial pels xals que no acaben en punta i el dissenys de Veera Välimäki m'enamoren, aquest en particular és fantàstic. M'ha quedat més petit que l'original, amb tot i això té una allargada de 2 mts; no penso passar gens de fred aquest hivern!

El millor de tot: participar en el megaKal organitzat per l'Àngela i en companyia d'unes noies fantàstiques. Una bonica experiència.


Tengo una predilección especial por los chales que no terminan en pico y los diseños de Veera Välimäki me enamoran, éste en particular es fantástico. Me ha quedado más pequeño que el original, a pesar que mide unos 2 mts. de largo; dudo que pase frío el próximo invierno!

Lo mejor de todo participar en el megaKal organizado por Ángela junto con unas chicas fantásticas. Una bonita experiencia.






11 comentarios:

  1. Que bonito te ha quedado!
    Un placer, tejer contigo.
    Ahora, a esperar que llegue el frío para lucirlo!

    ResponderEliminar
  2. Montse, ¡ES PRECIOSO! Me encanta la forma que tiene, me parece muy práctico, y los chales se usan muchísimo todo el año, los aires acondicionados a veces hacen que sean imprescindibles. Un beso grande

    ResponderEliminar
  3. Que macu que t'ha quedat Montse .ideal per cuan comenci a fer fresqueta:
    petons

    ResponderEliminar
  4. Que maco Montse, no saps quina enveja, jo em vaig volguer apuntar i al final no em vaig veure amb cor.
    No en sé tant.
    A tu t'ha quedat preciòs, els colors també m'agraden molt.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. Ohhhhhhh Montse, vaig fer tard al KAL, però tinc el patró sobre de tot els meus pendents esperant un momentet per anar a buscar llana.
    M´agrada molt els teus colors, disfruta´l.

    ResponderEliminar
  6. Gràcies per la part que em toca, també ha estat per a mi un plaer treballar totes juntes, l'haurem de repetir

    ResponderEliminar
  7. Ya te lo he dicho en ravelry pero te lo repito por aquí: Me encanta! Has hecho una combinación de colores muy muy elegante. Besos.

    ResponderEliminar
  8. ostres es inmens i la forma es molt portable.


    roser

    ResponderEliminar
  9. M'agrada moltíssim! Quines manetes...
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  10. es precios!!!!
    jo estic d'un gandul......
    petons
    carmen

    ResponderEliminar
  11. ✾◕‿◕✾
    Hola!! muy lindo!
    también estoy participando

    te dejo mi enlace, ojalá me visites!!

    http://carolinamaraboliscrap.blogspot.com/2012/07/pagina-art-journal-mixed-media.html

    ResponderEliminar