viernes, 5 de octubre de 2012

SCABIOSA



Lana: Baslace 800 Baby alpaca y seda teñida a mano
 de Greta and the Fibers


Tenia ganes tant de provar aquesta llana com de fer el xal, així que plena de dubtes ja que a primera vista el disseny imposa em vaig afegir al Kal organitzat per Marisa, la seva dissenyadora. I he de dir que és més fàcil de fer del que sembla, poquet a poquet ja estic a punt d'acabar el primer bloc, uauuuu!

Tenia las mismas ganas de probar esta lana como de hacer el chal, así que llena de dudas pues a primera vista su diseño impone me uní al Kal organizado por Marisa, su diseñadora. Y he de decir que es más fácil de lo que parece, pasito a pasito estoy a punto de acabar el primer bloque, uauuuu!






Toda la información aquí .

El patrón podéis adquirirlo aquí .



6 comentarios:

  1. Felicitats, jo estic apunt d´abandonar. De moment el deixo reposar
    Bon cap de setmana.

    ResponderEliminar
  2. Ànims Montse!! Quines ganes de veure el KAL acabadet!
    Un petonàs

    ResponderEliminar
  3. Tienes todos los ingredientes para que termine siendo otra obra de arte a las que nos tienes acostumbradas.
    Besos

    ResponderEliminar
  4. Segur que et queda genial. Has canviat la imatge del bloc veritat?. Molt delicat com tot el que fas.

    Feliç diumenge.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  5. Qué color tan bonito!!! Y parece super suave, ya estoy deseando ver el resultado. Un beso.

    ResponderEliminar