jueves, 24 de febrero de 2011

Chales: Opal





Primer el vaig veure al blog de la Marta i em va agradar molt, després li vaig veure posat a la Roser, qui em va explicar com fer-lo i a més a més va tenir el detallàs de regalar-me les troques i deixar-me les agulles; així doncs no tenia alternativa, l'havia de fer ... tota soleta.


I cada vegada m'agrada més, tenies raó Roser. Encara que això no té massa res a veure amb una bufanda d'un color verd lloro que vaig fer a l'escola quan era petita!





Primero lo vi en el blog de Marta y me gustó mucho, después se lo vi puesto a Roser, quien me explicó con detalle cómo hacerlo y además tuvo el detallazo de regalarme las madejas e incluso dejarme las agujas; así pues no tenia alternativa, debía tejerlo ... yo solita.
 

Y cada vez me gusta más, tenías razón Roser. Aunque esto no tiene nada que ver con la bufanda de color verde loro que hice en el colegio cuando era pequeña!









11 comentarios:

  1. Montse, ¡qué pinta tan agradable tiene! Me encantan estos chales que son tan útiles para cuando refresca un poco. Te ha quedado precioso. Un beso grande

    ResponderEliminar
  2. Montse t'ha quedat precios. A més es veu molt suau i amorós. Jo tot el que siguin bufandes; mocador, chals, o qualsevol cosa que es pugui posar al coll o sobre les espatlles hem chiflan. He de reconeixer que en tinc un pilo, pero sempre veig el moment per fer.ne un altre.

    ResponderEliminar
  3. Que maco de color blanc per la primavera!!! Jo hi estic enganxada al Opal.

    ResponderEliminar
  4. Ja t'ho deia jo , que la mitja enganxa i queda tot mes amoros que no pas fet a ganxet.
    Ja anirem fen mes cosetes.
    roser

    ResponderEliminar
  5. ahhhhhhhhh , m'he endescuidat de dir , que posat li queda genial,agafadet amb una agulla de fusta
    que li don un toc espesial.
    roser

    ResponderEliminar
  6. Buenoooooo, i tota soleta.......
    Ara en serio, simplemente preciòs. M'encanta y haig de dir que t´ha quedat perfecte.
    Ptns

    ResponderEliminar
  7. Has estat una alumna molt aplicada dons t'ha quedat molt bonic , ara a lluir-lo .

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  8. T'ha quedat molt maco, falta foto amb la model!

    ResponderEliminar
  9. T'ha quedat preciós! avui precisament m'estava mirant patrons d'una revista japonesa per fer-me un d'aquests xals. Sembla un punt molt bonic tot i que jo amb les agulles no mi avenc gaire!!
    Una abraçada i a lluïr-lo prest!

    ResponderEliminar
  10. Quina bona idea! Per a les nits primaverals t'anirà perfecte. Un punt molt maco, i molta sort la teva de tenir amigues tan generoses.
    Ara nomes falta la foto on fas de model, i ens ensenyes com llueix posat amb l'agulla de fusta.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  11. T'ha quedat molt bonic, sembla tant suau !! i el color blanc és molt elegant... llastima que no m'hi entenc amb la mitja, dona ganes de fer-ne un. Ptnets.
    Mercè

    ResponderEliminar