lunes, 28 de noviembre de 2011

Cardigan shalom per a l'Anna








El disseny és de Meghan McFarlane del blog Involving in Senses, em sobrava una madeixa de la manteta que us vaig ensenyar aqui, del mateix color. A ella sempre li agrada que li faci cosetes, és la meva fan nº 1. No descarto fer-ne un altre per mi, el canesú m'agrada molt i la resta a punt de jersei sense costures es fa sense gaires problemes.




El diseño és de Meghan McFarlane del blog Involving in Senses, me sobraba una madeja de la manta que os enseñé aquí, del mismo color. A ella le gusta que le haga cositas, es mi fan nº 1. No descarto hacer otro para mi, el canesú me gusta mucho y el resto a punto de jersey se hace sin muchos problemas.






No podia tener millor model! No podia tener una modelo mejor!







Que paseis una feliz semana!







15 comentarios:

  1. M´encanta aquest model, per totes les edats.
    Li queda molt be a la teva model especial.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Está guapísima con este diseño hecho con tanto cariño por su mamá. Te ha quedado precioso.
    Un beso grande.

    ResponderEliminar
  3. està molt guapa!!!! com "fardarà" de mare jejeje

    petons
    carmen

    ResponderEliminar
  4. Es un model preciós , t'ha quedat molt bé a més a l 'Anna li senta d'alló més bé

    Una abraçada , Anna

    ResponderEliminar
  5. Me encanta!
    Seguro que está contentísima, le queda muy bien, te ha quedado perfecto!
    Yo también hice uno para mi hermana, es un modelo tan fácil y resultón que, como tú, estoy planteándome hacerme uno para mí...
    Un abrazo
    Merchy

    ResponderEliminar
  6. Maquíssim!!! i la model també :) Jo estic barallada amb la llana des de petita, que la meva àvia pretenia ensenyar-me a fer ganxet i mitja i jo em vaig resistir... només m'estiva el paper jo! :) Petons

    ResponderEliminar
  7. OOh! Entre la model, i la labor, no sé que dir-te, les dues em semblen molt maques, jajaja
    Quina monada la forma del coll, t'ha quedat molt bé! Si fas la talla gran . . tambe la vull veure, ;)
    Un Petonet i bona setmana

    ResponderEliminar
  8. facil de fer, sensa costures ni manigues, ni colls, baratu ,i que queda ben posat; que mes es pot demanar ???

    roser

    ResponderEliminar
  9. El jersey t'ha quedat preciós, pero ............ la model el fa guanyar molt !!!!
    Petons

    ResponderEliminar
  10. Oh! Fa temps que vaig al darrera d'aquest cardigan que m'agrada moltísim, peró amb les agulles no m'atraveixo. M'encanta com queda el "canesú" i que no porti costures. Oi que es comença per l'escote i es va baixant?
    La model es un amor!! Em penso que la voldria per el meu petit Ferran!!!
    Petons

    ResponderEliminar
  11. Me encantan estos modelos con este tipo de canesu y la modelo es una pocholada.
    besitos alas dos.

    ResponderEliminar
  12. Montse,

    Molt bonic el cardigan. L'Anna es tota una model. Aviat a les passareles.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  13. Me encanta ese patrón! Ya melo haré algún día.
    Muy bonita la modelo.

    ResponderEliminar
  14. Montse, me encanta, es una pasada! precioso de verdad! ptns!

    ResponderEliminar