martes, 25 de octubre de 2011

Cuando la lluvia empieza a caer...



A algunes persones els agrada sortir a passejar sota la pluja, a mi m'agrada contemplar-la des de la finestra de casa, a sopluig i a partir d'ara abrigadeta al sofà amb aquesta manta d'ones que m'he entretingut a fer aquest passat mes de setembre.

A algunas personas les gusta salir a pasear bajo la lluvia, a mi me gusta contemplarla desde mi ventana, bien resguardada y a partir de hoy bien abrigadita en el sofá con esta manta de ondas que me he entretenido en hacer durante este pasado mes de septiembre.



Moltes gràcies pels vostres carinyosos comentaris, que passeu una bona setmana!

Muchas gracias por vuestros cariñosos comentarios, que tengáis una feliz semana!





15 comentarios:

  1. Jo quina xulada!!!jo ni en 5 setembres faig això, quina maravilla!!petonets

    ResponderEliminar
  2. Oooh!! es divina Montse! m'encanta! T'ha quedat xulíssim! A mi també m'agrada mirar la pluja, sobretot perque no plou tant com a mi m'agradaría. Petons i a disfrutar de la pluja aquests dies.

    ResponderEliminar
  3. que bonica!!!! jo en vull una jejejej

    petons
    carmen

    ResponderEliminar
  4. Montse a mi també m'agrada més mirar-la desde darrera la finestra, cosin i si a més abrigadada amb aquesta bonica manta millor que millor . T'ha quedat preciosa:
    petons

    ResponderEliminar
  5. rrrrrrrrr , fa casi dos anys que tinc el patró en un calaix i les llanes guardades, per fer justament aquesta manta , una en tons blaus i l'altre en tons verds. M'encanta aquest zig-zag. haure de fer un pensament, pero son tantes coses les que tinc pendents.......... i m'has pasat al davant

    roser

    ResponderEliminar
  6. Què xula!!! Això de les agulles i la llana no està fet per mi, per això envejo a qui fa aquestes cosetes!! Ja m'imagino jo un diumenge d'aquells tontos per la tarda tapadeta amb la manteta, mmm. un petonet

    ResponderEliminar
  7. M'agrada molt la teva manteta¡¡¡es una xulada

    ResponderEliminar
  8. Es una passada Montse, m´agrada molt.

    ResponderEliminar
  9. Però com tu fas per ser tant "prolífica"??? M'hauràs de donar el secret... És xula, xula.

    Petons,

    ResponderEliminar
  10. GUau!! és preciosa!! i quina feinada!
    Ptns!

    ResponderEliminar
  11. Preciosa !!!
    Quines mans que tens .... Jo també em tapo amb aquestes mantes però estàn fetes per la meva mare que és l´artista del ganxet.
    Una abraçada,

    ANNA

    ResponderEliminar
  12. Muy bonita. Y con el fresquito seguro que la utilizaras mucho.

    ResponderEliminar
  13. ¡Muy chula! A mí me gustan las dos cosas, primero paseo y me mojo, luego vuelvo a casa, una ducha caliente... ¡Y a taparme con la mantita! ¿No suena bien? Me gusta mucho la combinación de colores que has usado (^^) Petonets de divendres ♥

    ResponderEliminar
  14. Preciosa, madre mía que trabajadora eres, haces de todo y bien...
    Besos

    ResponderEliminar
  15. Una manteta preciosa , no descarto fer-la qualsevol dia

    Petons , Anna

    ResponderEliminar