lunes, 10 de octubre de 2011

Top "Beach Beauties"






Aquest top es pot portar tant per la platja com a la ciutat; combina mitja i ganxet, el que a mi més m'agrada. Fa temps que la meva germana el va escollir per a ella, tant el disseny com el color però entre vacances d'una i vacances de l'altra no veia el final. Ara si!




Este top se puede usar lo mismo para la playa que en la ciudad; combina punto y ganchillo, que és lo que a mí más me gusta. Hace tiempo que mi hermana lo escogió para ella, tanto el diseño como el color pero entre vacaciones de una y de la otra no veía su final. Ahora sí!








Em fa pensar en una tarda assolellada a la platja, a finals de setembre, endinsant els peus a la sorra a la vora del mar, refrescant-me i relaxant-me dins l'aigua recollint petxines i pedres boniques, jugant amb l'aigua del mar com qualsevol nen; o potser asseguda a la sorra fina de la platja buscant els tresors amagats que el mar ens regala. Un somni!




Me imagino una tarde soleada en la playa, ya a finales de septiembre, enterrando los pies en la arena a la orilla del mar, refrescarme y relajarme en el agua mientras recojo caracolas y piedras bonitas, jugando con el agua del mar como cualquier niño; o sentada en la fina arena de la playa buscando los tesoros escondidos que el mar nos regala. Un sueño!










Feliz semana!





13 comentarios:

  1. Si, jo també m´hi he vist, amb la brisa esbarriant els cabells, es molt bonic el top, per lluir.lo amb la pell ben morena.

    ResponderEliminar
  2. t'HA QUEDAT PRECIOS ¡¡¡¡¡¡ I TAL COM DIUS IDEAL PER ESTAR VORA EL MAR AMB AQUESTS DIES TAM MERAVELLOSOS QUE ENS FA ¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  3. Com m´agrada !!!
    El blanc per l´estiu és ideal, encara que a mi m´agrada tot l´any.
    Una abraçada,

    ANNA

    ResponderEliminar
  4. Què finet, ben moreneta ha de quedar de conya!

    Una abraçada,

    Anna

    ResponderEliminar
  5. no l'havia vist , pero per el que em vas explicar podia intuir com era.
    L'acavament de baix m'agrada molt i hi queda molt be

    roser

    ResponderEliminar
  6. es molt bonic i estará molt guapa!!!

    petonets *_*

    ResponderEliminar
  7. A tu hermana le encantará, a mí también me gusta la combinación de punto y ganchillo, te ha quedado precioso. Un beso.

    ResponderEliminar
  8. Molt bonic el top, ha de quedar fantàstic posat.
    Ara que l'estiu s'acaba és bonic recordar l'escalfor de la sorra a la pell.
    Ptns. Mercè

    ResponderEliminar
  9. Que lindo post!!! y con la musica de fondo, perfecto para imaginar lo que vas narrando. Esta precioso.
    Te cuento que gane el concurso con mi bolsa cafe, gracias por tu apoyo y he querido dedicar un premio a todas las personas que como tu me apoyaron, te lo concedo con todo mi cariño y gratitud!!!
    Un abrazo!!! ºo*

    ResponderEliminar
  10. ¡Qué bien lo explicas y qué mono ha quedado el top! Tal cual dices, mañana espero estar haciendo eso mismo ;) ya te contaré. Petonets festius ♥

    ResponderEliminar
  11. Doncs sí hem va agradar molt, ja ho saps, i me'l vaig posar de seguida i sí per anar a Sant Feliu de Guixols (a part del dia del dinar).
    Gràcies i un petonàs.

    ResponderEliminar
  12. Que xulo!!! m'agrada molt. A mi aquests tops em portan de cap, tot i que ja em veig un poquet "rodoneta" per portar-ho!!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  13. Qué preciosidad, pero Montse que no se te da bien, qué manos tienes!!
    Buen fin de semana!!

    ResponderEliminar