lunes, 6 de agosto de 2012

Mini Color Affection






Amb restes de troques que guardo en un cistell de vímet he fet la versió "mini" i "més estiuenca" del xal que us ensenyava en aquesta entrada.

Con restos de lanas que guardo en un cesto de mimbre he hecho la versión "mini" y "más veraniega" del chal que os enseñé en esta entrada.






El vaig començar primer per aprendre el canvi de colors, fer les cantonades el més polit possible i les passades curtes, no ho havia fet mai i no volia equivocar-me en el de "debò". El vaig aparcar per fer el definitiu Color Affection i després el vaig reprendre per acabar-lo quan s'acabessin els fils. I ha quedat així.

Lo empecé primero para aprender a cambiar de color, dejar las esquinas bien acabadas y  las vueltas cortas, era la primera vez que lo hacía y no quería equivocarme con el "definitivo". Lo aparqué para tejer el Color Affection y lo retomé para terminarlo cuando se terminaran los restos. Y así a quedado.





Ideal per a aprofitar restes de troques! I avui, que tenim tormenta potser podré fins i tot posar-me'l!

Ideal para aprovechar restos de lanas! Y hoy, que se avecina tormenta incluso podré ponérmelo!





10 comentarios:

  1. Me gusta mucho más esta versión en pequeñito que el original!! Besos.

    ResponderEliminar
  2. Dons jo tinc el mateix entre mans, divendres l´haig de regalar, a veure si amb el bloqueig i tot, arriba a temps.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. es molt macu . et vaig a dir que el color casi es mes macu aquest que l'altre, tot i que l'altre tambe m'agrada molt

    roser

    ResponderEliminar
  4. Molt maco Montse.

    M'agradaria molt posar-m'hi amb la mitja i fer canvis de color i formes més complicades, però, de moment, només faig coses senzilletes. Quan veig treballs com el teu sento una sana enveja.

    Una abraçada,

    Anna

    ResponderEliminar
  5. Què maco t'ha quedat!! M'agrada el color.
    Petons,

    ResponderEliminar
  6. Quègustòs que sembla! M'encanten els colors són perfectes per les nits d'estiu.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  7. Tot allò que fas es converteix en una obra d'art!
    Xiqueta, és una preciositat!
    Besets

    ResponderEliminar