lunes, 4 de abril de 2011

Detalles decorativos





Una de les coses que més m'agrada fer són treballs de decoració de la llar. Aquesta vegada he treballat un pot que segurament us és molt familiar, oi? Queda bonic en un prestatge a la cuina, en una vitrina i també al bany... Ara fa bonic en un raconet de casa esperant-ne un altra d'estil més romàntic que us ensenyaré més endavant.




Una de las cosas que más me gusta hacer son trabajos de decoración para el hogar. Esta vez he trabajado un tarro que seguramente os es muy familiar, verdad? Queda bonito en un estante de la cocina, en una vitrina y también en el baño ... Ahora decora un rinconcito de mi casa esperando a otro de estilo más romántico que os enseñaré otro día.









Un altra flor de seda ... Otra flor de seda ...







Feliz semana!







11 comentarios:

  1. queda molt bonic... i la punta es molt fina!!!

    petons

    carmen

    ResponderEliminar
  2. Qué bonita puntilla de ganchillo!!! Me gusta mucho el resultado y a veces, son cosas bien sencillas como ésta las que marcan esa calidez diferente de casa. Un beso.

    ResponderEliminar
  3. Un detall molt maco per fer la cuina mes acollidora.

    ResponderEliminar
  4. quin pot mes xulo, vestit aixis deixa de ser un ""pot"" normal per pujar de categoria i convertirse en un pot elegant.roser

    ResponderEliminar
  5. Hola Montse,

    A mi també m'agrada fer coses de decoració que li donen un toc personal a casa teva.
    Aquest frasquet és preciós, et felicito! :)

    ResponderEliminar
  6. T'ha quedat molt bonic, tens molt bon gust i dona un toc personal allà on ho posis.
    Ptns. Mercè

    ResponderEliminar
  7. Hola Montse que lindo frasco la flor de tela de seda se ve divina, seguro se vera muy lindo en el lugar donde lo pongas

    ResponderEliminar
  8. ¡Qué bonito te ha quedado, Montse! ¡Muy elegante! Eso de los frasquitos ... es uno de mis "pendientes" ;) Por el momento estoy en la primera fase: elegirlos y conseguirlos, vaciarlos y limpiarlos (algunos de mermelada tienen formas curiosas). Ya tengo unos cuantos chiquitines para botones y menudencias... ahora sólo me queda lanzarme a decorarlos (^ ^)
    Petonets de dimarts ♥

    ResponderEliminar
  9. Ha quedat preciós, molt cuco!!! a mi també m'encantes aquests detalls, el que passa es que a casa meva ja no hi cap res, sempre estic possant trastets!!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  10. Preciós Montse , un estil molt romantic , et quedara bé a qualsevol lloc on decideixis posar-lo

    Petons ,Anna

    ResponderEliminar
  11. Que bonic¡¡¡jo hi posaria bombonets

    ResponderEliminar