domingo, 8 de mayo de 2011

Chal "Los puentes de Madison"







Quan vaig arribar un dilluns al taller de patchwork, la Mati em va ensenyar uns xals com aquest i em va explicar que un l'havia fet mentre mirava la pel.licula "Los puentes de Madison" de Clint Eastwood.


Així que el meu xal ja tenia nom, només calia fer-lo; esclar que jo vaig tardar força més temps.





Cuando llegué un lunes al taller de patchwork, Mati me enseñó unos chales como éste que os muestro hoy y me contó que uno lo había tejido mientras miraba la película "Los puentes de Madison" de Clint Eastwood. 


Así que mi chal ya tenía nombre, sólo hacía falta tejerlo; claro que yo tardé mucho más tiempo que ella.




Bon diumenge!  Os deseo un feliz domingo!





9 comentarios:

  1. Me gusta mucho, parece tan suave... Un beso grande

    ResponderEliminar
  2. Montse t'ha quedat mol macu. Genial per posar-lo sobre les espatlles en els vespres una mica fresquets.
    Petons

    ResponderEliminar
  3. Precios el calat i el color perfecte per el temps que be

    ResponderEliminar
  4. Molt maco Montse!
    bon diumenge també per a tú.
    un petonet
    Helena

    ResponderEliminar
  5. no m'ho puc creura !!!!! ostres Montse es precios. Per l'hivern que bé tindrem una bona coleccion de xals per anar variant. roser

    ResponderEliminar
  6. Suspiro, suspiro, suspiros,... que maravilla!
    Et felicito!

    ResponderEliminar
  7. Un xal preciós i amb un nom molt adient

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  8. OH!!! Montse, quina xulada!!! es divino. A mi em sembla una preciositat!
    Felicitats!!

    ResponderEliminar
  9. Es una preciocitat!!!!!

    un petonet
    carmen

    ResponderEliminar