domingo, 22 de mayo de 2011

Detalles para decorar



J
a us havia ensenyat un potet decorat aqui, aquest en color blanc i rosa el trobo ideal pel bany. La punta de ganxet és una mica diferent i en el tap un detall brodat en hardanger, que tant m'agrada.


El didal de plata és de les paradetes d'artesans de la Fira de Santa Llúcia a Barcelona, aquest Nadal passat.





Ya os habia enseñado un tarro decorado aquí, este en tonos blanco y rosa es ideal para el baño. La puntilla de ganchillo es un poco diferente y en el tapón un detalle bordado en hardanger, que tanto me gusta.

El dedal de la plata es del mercadillo de artesanos de la Fira de Santa Llúcia en Barcelona, esta pasada Navidad.






Amb els petits detalls donem caliu a la nostra llar. Bon diumenge!

Con pequeños detalles damos calor a nuestro hogar. Feliz domingo!


11 comentarios:

  1. aixo del Hardange li don un punt tan elegant.
    A casa tambe en tinc de pots amb pedretges , pero esclar...... haure de fer un pensament, perque ara veient el teu , els meus semblen ridiculs. roser

    ResponderEliminar
  2. Tens tota la raó, Montse, els petits detalls són els que donen caliu. I aquest pot és un cucada!
    ptns

    ResponderEliminar
  3. Oh! Montse, realment el tap es preciós!!! El hardanger em sembla dificilíssim... però es molt chic!, a mi m'encanta omplir la casa de detallets així, pensó que ens ajuden fer la nostra llar mes "nostra" i personal-
    Petons

    ResponderEliminar
  4. Me encanta el resultado, el bordado es precioso, la puntilla también, y el conjunto magnífico.
    El dedal también es una maravilla.
    Un beso grande.

    ResponderEliminar
  5. queda molt delicat!!!! m'encanta...

    petonets
    carmen

    ResponderEliminar
  6. Quin detallet tan maco!! Es ideal per posar al bany, o al talleret, millor a qualsevol raconet delicat de la casa.
    Gracies per compartirlo.

    ResponderEliminar
  7. T'ha quedat preciós. Haure de començar a pensar a fer cosetes per la meva caseta, que veient aquestes meravelles veig que la meva la tinc una miqueta abandonada.
    Petons

    ResponderEliminar
  8. Sencillo y elegante, me encanta!! Es totalmente de mi estilo.
    Besitos

    ResponderEliminar
  9. Un detall monisim , a on el possis segur que quedara bé.

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  10. fas unes coses molt maques.. no se com he arribat aquí però m'agrada. tornaré a passar. montse.

    ResponderEliminar
  11. Tens raó! Pero jo no els trobo petits, els trobo magnífics.
    Petons. Sílvia

    ResponderEliminar