viernes, 9 de septiembre de 2011

Colores tranquilos





"Colors tranquils", així es va expressar una companya en explicar els colors que a mi m'agraden; en gris m'he fet aquest jersei de punt combinant l'escot amb ganxet, que és el que més em va cridar l'atenció del patró des del primer moment.


Bon cap de setmana a totes! A unes quantes espero poder saludar-vos personalment aquest diumenge a Sant Feliu de Guíxols, així que fins molt aviat!





"Colores tranquilos", así se expresó una compañera mientras explicaba los colores que a mi me gustan; en gris me he confeccionado este jersey en punto combinando el escote en ganchillo, que es lo que más me llamó la atención del patrón desde el principio.


Feliz fin de semana a todas! Espero poder saludar personalmente a algunas este domingo en Sant Feliu de Guíxols, así que hasta muy pronto!

13 comentarios:

  1. si és que ets una artista de caps a peus! facis el que facis... és preciós!
    un petó

    ResponderEliminar
  2. Es preciós el jersey Montse ¡¡¡¡ No se si ens veurem a Sant feliu , tinc un cap de setmana una mica liat i no sé si hem donara per anar a pertot on vull anar.
    Petons

    ResponderEliminar
  3. És que l'Helena té raó. Tens mans per fer qualsevol cosa i fer-la bé... A veure si ens veiem a Sant Feliu... o si no la setmana vinent segur...

    Petons,

    ResponderEliminar
  4. Realment tot et queda preciós !!!!
    Ets una artista.
    Jo no podré anar a Sant Feliu doncs nosaltres som de varies entitats del poble i tenim que organitzar la Diada.
    Si fos més a prop encara em podria escapar una estona peró estem una mica lluny !!!
    Per cert ja he rebut el teu PRECIÓS ATC !!!! Gràcies per tot.
    Una abraçada,

    ANNA

    ResponderEliminar
  5. Molt bonic, la filigrana de l´escot li dona un toc d´originalitat molt personal.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  6. Maquíssim! Colors tranquils i elegants!

    ResponderEliminar
  7. Esta relindo,te felicito, el marcalibros del 18 de agosto me inspiro para hacer un bordado que tengo pendiente. GRacias y te espero por mi casita cuando gustes!!!

    ResponderEliminar
  8. Me gusta mucho esa combinación de punto y ganchillo, te ha quedado precioso. Un beso grande

    ResponderEliminar
  9. jo li he vist al natural i possat, es presios.
    Es macu el color , maca la cenefa dels baixos i presios el canesu de l'escot

    roser

    ResponderEliminar
  10. Aixó son manetes , un jersey preciós m'agrada la combinació amb el ganxet , estas molt guapa i et queda molt bé

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  11. que guapa que estas!!! i el jersey t'ha quedat preciós...

    si es que tens unes mans!!!!

    moltes gracies pel teu comentari

    petons
    carmen

    ResponderEliminar
  12. Molt maco, Montse! I el color també m'agrada molt, aquest gris gel et queda molt bé.

    Felicitats!

    Anna

    ResponderEliminar